środa, 4 grudnia 2013

Poślizg



Hejka, dawno niczego nie wstawiałam, ale spokojne wasze rozczochrane główki: jeden rozdział trafił do Bety (nie wiem kiedy go sprawdzi - nauka - zapewne sami wiecie jak to jest, szczególnie w ostatnich klasach), drugi z kolei jest już w połowie napisany. Mam nadzieję, że was to uspokoi ? W razie pytań piszcie komentarze.
Wniosek : Jestem tu i wciąż pamiętam, ale czasu tak mało a chęci i zajęć tak dużo.


Trzymajcie się ciepło bo mrozy idą.    


parę gif'ów na otarcie łez 







5 komentarzy:

  1. Ostatni rozdział był we wrześniu, a teraz jest grudzień, więc według mnie rozdział już dawno być powinien. Nie jest to wina tego ,że jest dużo nauki w ostatniej klasie,bo nie ma jej dużo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział był napisany już parę tygodni przed wysłaniem do bety (miałam blokadę, że o jeju), ale coś mi w nim nie pasowało, mimo to wysłałam. Nie dostałam jeszcze odpowiedzi - nie wiem co się stało.
      Uwierz że też liczę, że rozdział wróci poprawiony jak najszybciej ;)
      A to z nauką zależy od podejścia nauczycieli i uczniów - ja lekcje mam 3 razy w tyg. do 16 a za nim dojadę do domu tez trochę minie, nie oszukujmy się są tez jeszcze inne sprawy na głowie które powinny być priorytetami.Nie mniej cieszy mnie, że rozdział jest tak wyczekiwany.

      Usuń
  2. Wreszcie wróciłaś ! Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału. Dodawaj go szybko i kurcze pisz następne bo masz co nadrabiać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Serdecznie zapraszam na mój nowy blog o roczniku 1960! Notki dwa razy w tygodniu od dzieciństwa bohaterów do początku opowieści Rowling.
    www.smierc-bedzie-ostatnim-wrogiem.uchwycone-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, ale od takich rzeczy jest sowiarnia -.-

      Usuń